Trening wzroku lub myszki żyroskopowej

Jedna strona dostępu do wszystkich tablic treningowych: owoce, matematyka, figury, kolory i gry.

🍎 Tablice owocowe

Wybór jednego lub wielu owoców w losowych miejscach. Trening celowania i fiksacji wzroku.

Owoce – pojedynczo, 10 prób

Na ekranie pojawia się jeden owoc. Po trafieniu pojawia się kolejny. Po 10 poprawnych wyborach – komunikat „Dobrze!”.

Owoce – wiele obiektów

Na ekranie jednocześnie wyświetla się losowa liczba owoców (np. 3, 6, 12) w różnych miejscach, w tym w narożnikach i na środku.


➕ Tablice matematyczne

Proste działania, porównywanie liczb i wybór wyniku. Ćwiczy fiksację oraz podejmowanie decyzji.

Dodawanie – wybierz wynik

Na ekranie pojawia się działanie i kilka propozycji. Kliknij poprawny wynik.

Dopasuj wynik do działania

Trzy działania i trzy wyniki. Przyporządkuj poprawnie. Błąd? „Spróbuj ponownie”.

Porównywanie liczb – wskaż największą

Kliknij wzrokiem największą z trzech liczb.

Suma dwóch liczb

Kliknij dwie liczby, które po zsumowaniu dają wskazany cel.


🟦 Tablice figury

Rozpoznawanie kształtów, wybór wyróżniającego się obiektu oraz krótkie sekwencje. Figury generowane w CSS, bez grafik.

Rozpoznawanie kształtów

Kliknij wskazany kształt: koło, kwadrat, trójkąt.

Wybierz różniący się obiekt

W grupie figur jedna różni się kolorem lub kształtem. Wskaż ją.

Sekwencje figur

Zapamiętaj krótki wzór i odtwórz kolejność kliknięciami.


🎨 Tablice kolory

Klikaj wszystkie figury w wylosowanym kolorze. Ćwiczy selektywną uwagę i skanowanie wzrokiem.

Wskaż wszystkie figury w kolorze

Losowany kolor celu. Liczba figur i pozycje losowe.

Kolory z poziomami trudności

Zwiększaj liczbę dystraktorów. Opcjonalny limit czasu.


🎯 Tablice gry

Proste zadania wzrokowo-ruchowe. W przygotowaniu kolejne etapy.

Gra - Labirynt losowy

Zadaniem użytkownika jest kliknąć kolejno wszystkie pola prowadzące od START do META, zgodnie z ukrytym ciągiem pól.

Gra Zjadacz Owoców

Zadanie: „zjadać” owoce w aktywnej, podświetlonej linii po kolei, zgodnie ze strzałką kierunku, sterując wzrokiem lub kursorem.

Gra pamięciowa typu Memory Pairs

Użytkownik odkrywa po dwie karty, starając się znaleźć identyczne pary symboli.

Układanka przesuwana (8-Puzzle)

Na planszy 3×3 znajduje się osiem kafelków. Ułóż liczby w kolejności rosnącej.

Gra symulująca kręgle

Celem jest strącić wszystkie 10 kręgli w maksymalnie dwóch rzutach.

Układanka przesuwana 8‑Puzzle (wariant)

Wariant układanki 3×3 z kafelkami 1–8.

Gra strategiczno‑logiczna Młynek

  • Stawianie pionków – gracze naprzemiennie ustawiają pionki.
  • Przesuwanie – po ustawieniu wszystkich pionków można je przesuwać.
  • Cel – utworzyć „młynek”, czyli trzy własne pionki w linii; za młynek usuń pionek przeciwnika.
  • Wygrana – gdy przeciwnik ma mniej niż trzy pionki lub nie może ruszyć.
Do góry