🍎 Tablice owocowe
Wybór jednego lub wielu owoców w losowych miejscach. Trening celowania i fiksacji wzroku.
Owoce – pojedynczo, 10 prób
Na ekranie pojawia się jeden owoc. Po trafieniu pojawia się kolejny. Po 10 poprawnych wyborach – komunikat „Dobrze!”.
Owoce – wiele obiektów
Na ekranie jednocześnie wyświetla się losowa liczba owoców (np. 3, 6, 12) w różnych miejscach, w tym w narożnikach i na środku.
➕ Tablice matematyczne
Proste działania, porównywanie liczb i wybór wyniku. Ćwiczy fiksację oraz podejmowanie decyzji.
Dodawanie – wybierz wynik
Na ekranie pojawia się działanie i kilka propozycji. Kliknij poprawny wynik.
Dopasuj wynik do działania
Trzy działania i trzy wyniki. Przyporządkuj poprawnie. Błąd? „Spróbuj ponownie”.
Porównywanie liczb – wskaż największą
Kliknij wzrokiem największą z trzech liczb.
Suma dwóch liczb
Kliknij dwie liczby, które po zsumowaniu dają wskazany cel.
🟦 Tablice figury
Rozpoznawanie kształtów, wybór wyróżniającego się obiektu oraz krótkie sekwencje. Figury generowane w CSS, bez grafik.
Rozpoznawanie kształtów
Kliknij wskazany kształt: koło, kwadrat, trójkąt.
Wybierz różniący się obiekt
W grupie figur jedna różni się kolorem lub kształtem. Wskaż ją.
Sekwencje figur
Zapamiętaj krótki wzór i odtwórz kolejność kliknięciami.
🎨 Tablice kolory
Klikaj wszystkie figury w wylosowanym kolorze. Ćwiczy selektywną uwagę i skanowanie wzrokiem.
Wskaż wszystkie figury w kolorze
Losowany kolor celu. Liczba figur i pozycje losowe.
Kolory z poziomami trudności
Zwiększaj liczbę dystraktorów. Opcjonalny limit czasu.
🎯 Tablice gry
Proste zadania wzrokowo-ruchowe. W przygotowaniu kolejne etapy.
Gra - Labirynt losowy
Zadaniem użytkownika jest kliknąć kolejno wszystkie pola prowadzące od START do META, zgodnie z ukrytym ciągiem pól.
Gra Zjadacz Owoców
Zadanie: „zjadać” owoce w aktywnej, podświetlonej linii po kolei, zgodnie ze strzałką kierunku, sterując wzrokiem lub kursorem.
Gra pamięciowa typu Memory Pairs
Użytkownik odkrywa po dwie karty, starając się znaleźć identyczne pary symboli.
Układanka przesuwana (8-Puzzle)
Na planszy 3×3 znajduje się osiem kafelków. Ułóż liczby w kolejności rosnącej.
Gra symulująca kręgle
Celem jest strącić wszystkie 10 kręgli w maksymalnie dwóch rzutach.
Układanka przesuwana 8‑Puzzle (wariant)
Wariant układanki 3×3 z kafelkami 1–8.
Gra strategiczno‑logiczna Młynek
- Stawianie pionków – gracze naprzemiennie ustawiają pionki.
- Przesuwanie – po ustawieniu wszystkich pionków można je przesuwać.
- Cel – utworzyć „młynek”, czyli trzy własne pionki w linii; za młynek usuń pionek przeciwnika.
- Wygrana – gdy przeciwnik ma mniej niż trzy pionki lub nie może ruszyć.